Magister en iPad
Magister algemeen
- Magister 6.0 inloggen
- Veel gestelde vragen
- Hoe werkt Magister App leerlingen
- Hoe werkt Magister App voor ouders
- Hoe werkt Magister Web leerlingen
- Hoe werkt Magister Web ouders
- Handleiding voor leerlingen en ouders voor Magister.
Bestelportaal iPads:
Afhandelen van schades aan de iPad – wijziging
Hierbij informeren wij u over een aantal veranderingen met betrekking tot de organisatie rondom de iPad die uw zoon of dochter in bruikleen heeft van onze school.
Wij wijzigen de afhandeling van schades. De afhandeling van schades past niet binnen het primaire proces van onze school. Wij zijn met Smart2Scool overeengekomen dat zij de afhandeling van de schades aan onze digitale devices voor haar rekening zullen nemen.
Dit gebeurt al met ingang van 1 mei 2021. Smart2Scool is een ervaren specialist in schade-afhandelingen van digitale apparatuur. Zij hebben meerdere reparateurs tot hun beschikking die zorgen voor een snelle en vakkundige afhandeling van de reparatie van de iPad. Dit betekent voor u dat u met ingang van 1 mei 2021 zelf, online, een reparatieverzoek kunt indienen bij Smart2Scool.
Dit werkt als volgt:
- Ga naar 123schademelden.nl.
- Zoek en kies de school (OSG Hengelo) en vervolgens vul bij vestiging ‘Montessori’ in.
- Vul het schadeformulier zo zorgvuldig mogelijk in.
Geef een duidelijke omschrijving van wat er gebeurd is met de iPad, was het eigen schuld, zat de beschermhoes eromheen, etc
Wat zijn de klachten? Gebroken scherm, waterschade. geluid etc - Binnen 24 uur (behalve in het weekend) krijgt u een e-mail met instructies hoe dit opgelost gaat worden – u ontvangt een verzendlabel om de iPad kosteloos op te sturen.
- Stuur de iPad op zoals aangegeven wordt in de e-mail.
- Betaal het eigen risico volgens de instructies in de e-mail.
- Met het Post.nl verzendbewijs kan een leen iPad opgehaald worden bij de ICT afdeling op school.
- Zodra de iPad gerepareerd is krijgt u daar per e-mail bericht van.
- Ga naar de ICT afdeling om de leen-iPad om te ruilen voor de gerepareerde iPad.
Indien de schade is veroorzaakt door opzettelijk en/of onachtzaam handelen, ontvangt u per email een offerte voor de reparatie kosten inclusief een betaallink. Onder schade door opzettelijk en/of onachtzaam handelen valt ook het gebruik van de iPad zonder beschermhoes.
Indien de garantie van toepassing is op de iPad en er zijn verder geen extra beschadigingen dan zal Smart2Scool ervoor zorgen dat het probleem zonder verdere kosten wordt opgelost.
Wat te doen bij diefstal
Indien er sprake is van diefstal, zo spoedig mogelijk aangifte doen bij de politie in de plaats waar de iPad is gestolen en de aangifte per mail versturen naar schade@qsx-claims.com.
Mocht u vragen hebben over hoe de schade te melden of andere vragen kunt u tijdens kantoor uren mailen, bellen, appen of chatten met Smart2Scool/QSX Claims:
- Mail: info@smart2scool.nl
- Bellen: 088-0071007
- Chatten via de website: smart2scool.com
- Appen zie info op onze website smart2scool.com